Data:
Stanowisko urzędnicze ds. bezpieczeństwa informacji
Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 Ustawy o pracownikach samorządowych - w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy i Miasta Dobczyce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 6%.
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe I lub II stopnia;
b) 6 miesięcy doświadczenia zawodowego;
c) obywatelstwo polskie;
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
e) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
f) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie w pracy przy przetwarzaniu danych osobowych, w tym ochronie danych;
b) znajomość normy z serii PN-ISO/IEC 27001;
c) znajomość ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych,
d) wiedza z zakresu administracji publicznej, w szczególności administracji samorządowej;
e) umiejętność:
- obsługi komputera, programów MS Office,
- sprawnej organizacji pracy,
- pracy w zespole,
- samodzielnego rozwiązywania problemów,
- nawiązywania kontaktów.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Do głównych zadań wykonywanych na stanowisku pracy należy w szczególności:
a) prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną informacji i danych osobowych w tym opracowywanie wymaganych przepisami prawa polityk i instrukcji;
b) przygotowywanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych i prowadzenie ich ewidencji oraz nadzorowanie ich aktualności;
c) prowadzenie rejestrów czynności przetwarzania;
d) współpraca w zakresie prowadzenia analizy ryzyka oraz oceny skutków dla ochrony danych;
e) realizacja obowiązków informacyjnych ciążących na administratorze danych;
f) przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla pracowników Urzędu w zakresie bezpieczeństwa i ochrony danych, w tym danych osobowych;
g) prowadzenie wewnętrznych audytów jakości w zakresie wdrożonych systemów zarządzania, ze szczególnym uwzględnieniem systemu zarzadzania bezpieczeństwem informacji orazprzepisów prawych;
h) współpraca z Pełnomocnikiem ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania w zakresie doskonalenia wdrożonych systemów, w tym przygotowywanie projektów dokumentów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zintegrowanych systemów;
i) nadzorowanie stosowania przez pracowników Urzędu przyjętych zasad ochrony danych, w tym sporządzanie sprawozdań dla Pełnomocnika ds. ZSZ oraz dla Burmistrza.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
a) praca biurowa na pełen etat w podstawowym systemie czasu pracy,
b) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
c) Urząd nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych
(dwupiętrowy budynek Urzędu nie posiada windy).
5. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny;
b) życiorys (CV);
c) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy;
d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
e) ewentualne kserokopie zaświadczeń o odbytych kursach i szkoleniach,
f) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
g) oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
h) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Wymagane dokumenty konkursowe należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. bezpieczeństwa informacji”:
- osobiście w Biurze Obsługi Klienta – parter budynku Urzędu lub
- przesłać pocztą (decyduje data wpływu do Urzędu) do Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce, Rynek 26, 32-410 Dobczyce,
w terminie do dnia 4 maja 2018 roku, do godz. 15:00.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.dobczyce.pl – w zakładce BIP) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce, Rynek 26.
Ogłaszający nabór zastrzega możliwość nie rozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni na w/w stanowisku, zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata.
W przypadku nie rozstrzygnięcia konkursu dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów zostaną zniszczone po zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty konkursowe: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016r., poz. 922 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2016r., poz.902 ze zm.)”.