Data:
Urząd Gminy i Miasta Dobczyce
Rynek 26, 32-410 Dobczyce
ogłasza nabór
na wolne stanowisko pracy
Stanowisko urzędnicze ds. gospodarowania nieruchomościami
(nazwa stanowiska pracy)
Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 Ustawy o pracownikach samorządowych - w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy i Miasta Dobczyce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: minimum średnie geodezyjne, ukończone lub rozpoczęte studia wyższe z zakresu zarządzania nieruchomościami
- co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe ;
- umiejętność obsługi komputera, programów MS Office,
- rzetelność i terminowość oraz dbałość o własny rozwój zawodowy;
- otwartość na kontakt i budowanie relacji;
- obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
2. Wymagania dodatkowe:
- 3 miesięczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;
- Znajomość:
- wiedza z zakresu administracji publicznej, w szczególności administracji samorządowej,
- Ustawy o samorządzie gminnym,
- Ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- Ustawy "Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i o pracownikach samorządowych,
- Ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa,
- Ustawy "Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną ".
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Nabywanie nieruchomości do gminnego zasobu nieruchomości :
- umowy cywilno-prawne (sprzedaży, darowizny, prawo pierwokupu)
- kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków do Wojewody o przekazanie nieruchomości na własność Gminy Dobczyce,
- kompletowanie dokumentacji do postępowań sądowych (zasiedzenia nieruchomości, postępowania spadkowe),
- kompletowanie dokumentacji i sporządzanie wniosków do regulacji stanów wieczysto-księgowych nieruchomości gminnych.
- Zbywanie nieruchomości gminnych.
- Oddawanie nieruchomości gminnych w użytkowanie, trwały zarząd.
- Przekształcanie prawa użytkowania wieczystego nieruchomości w prawo własności.
- Wydzierżawianie, najem i użyczanie gminnych nieruchomości gruntowych niezabudowanych.
- Aktualizacja opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości.
g) Prowadzenie spraw związanych ze zwrotem wywłaszczonych nieruchomości.
h) Przekazywanie nieruchomości pod ogrody działkowe.
i) Prowadzeniem spraw związanych z obciążaniem nieruchomości gminnych służebnościami gruntowymi.
j) Prowadzenie spraw związanych z budżetem zadaniowym Referatu.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- praca biurowa na 1 etat w podstawowym systemie czasu pracy,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
- wynagrodzenie wypłacane miesięcznie;
- Urząd nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (dwupiętrowy budynek Urzędu nie posiada windy).
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys (CV);
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające staż pracy;
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (świadectwo ukończenia szkoły średniej, dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów);
- ewentualne kserokopie zaświadczeń o odbytych kursach i szkoleniach;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- kopia orzeczenia o stopniu niepełnosprawności (w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 Ustawy o pracownikach samorządowych).
Wymagane dokumenty konkursowe należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu do Urzędu) w zamkniętych kopertach do Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce, Rynek 26, 32-410 Dobczyce, parter - Biuro Obsługi Klienta, z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko urzędnicze ds. gospodarowania nieruchomościami”,
w terminie do dnia 5 września 2017 roku, do godziny 15:00.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.dobczyce.pl – w zakładce BIP) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce, Rynek 26.
Ogłaszający nabór zastrzega możliwość nie rozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.
Wymagane dokumenty konkursowe: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016r., poz.922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2016r., poz. 902 ze zm..)”.
………………………………….
(podpis Burmistrza)