Data:
Burmistrz Gminy i Miasta Dobczyce
ogłasza nabór
na wolne stanowisko pracy
Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Dobczycach
(nazwa stanowiska pracy)
ul. Jagiellońska 2, 32-410 Dobczyce
I. Wymagania niezbędne dla osoby aplikującej:
- wykształcenie wyższe na kierunku mającym zastosowanie przy świadczeniu usług w domu oraz co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe polegające na realizacji usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
- co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej,
- specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo krajów Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy.
II. Wymagania dodatkowe:
- bardzo dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych z zakresu pomocy społecznej, ustawy o pomocy społecznej, rozporządzenia w sprawie środowiskowych domów samopomocy, ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, ustawy kodeks rodzinny i opiekuńczy, ustawy Kodeks pracy, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o pracownikach samorządowych,
- znajomość zagadnień związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy Unii Europejskiej oraz środków z programów krajowych,
- umiejętność zarządzania zespołem ludzkim,
- dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, zaangażowanie, kreatywność, systematyczność, umiejętność pracy w sytuacjach stresowych.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- kierowanie i odpowiedzialność za działalność statutową Środowiskowego Domu Samopomocy,
- realizacja zadań Środowiskowego Domu Samopomocy oraz zadań wynikających z przepisów prawa,
- reprezentowanie Środowiskowego Domu Samopomocy na zewnątrz oraz składanie oświadczeń woli w imieniu Domu,
- prowadzenie gospodarki finansowej Środowiskowego Domu Samopomocy, zabieganie o środki na pokrycie jego statutowych i ustawowych zadań,
- odpowiedzialność materialna za powierzone mienie,
- współpraca z instytucjami i organizacjami społecznymi mającymi związek z działalnością Domu,
- wykonywanie czynności pracodawcy w stosunku do pracowników zatrudnionych w Środowiskowym Domu Samopomocy,
- przygotowywanie i składanie niezbędnych informacji dotyczących funkcjonowania Domu,
- przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej jednostki.
IV. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- miejsce pracy: Środowiskowy Dom Samopomocy w Dobczycach, ul. Jagiellońska 2, 32-410 Dobczyce,
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
- sytuacje stresowe,
- wynagrodzenie zgodne z zasadami wynagradzania kierowników jednostek organizacyjnych Gminy i Miasta Dobczyce,
Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 Ustawy o pracownikach samorządowych - w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Środowiskowym Domu Samopomocy w Dobczycach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje zawodowe (świadectwa, dyplomy, certyfikaty),
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu, zaświadczenie CEIDG o własnej działalności gospodarczej),
- kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,
- własnoręcznie podpisane oświadczenia: (1) o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego, umyślne przestępstwa skarbowe, (2) że nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, (3) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, (4) o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, (5) o posiadanym obywatelstwie oraz (6) o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku.
Wszelkie sporządzone osobiście przez kandydata dokumenty winny być przez niego własnoręcznie podpisane, a w przypadku kopii posiadać podpisaną przez kandydata klauzulę „potwierdzam za zgodność z oryginałem”, wraz z datą składania oświadczenia.
VI. Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Wymagane dokumenty konkursowe należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Dobczycach”:
- osobiście w Biurze Obsługi Klienta – parter budynku Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce, Rynek 26
lub
- przesłać pocztą (decyduje data wpływu do Urzędu) do Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce, Rynek 26, 32-410 Dobczyce,
w terminie do dnia 24 lipca 2020 roku, do godz. 15:00.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.dobczyce.pl – w zakładce BIP) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce, Rynek 26.
Ogłaszający nabór zastrzega możliwość nie rozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.
Klauzula informacyjna dla kandydata do pracy
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy - dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego RODO. |
|
ADMINISTRATOR |
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy i Miasta Dobczyce z siedzibą w Dobczycach, Rynek 26, 32-410 Dobczyce. |
INSPEKTOR OCHRONY DANYCH |
Może się Pani/Pan kontaktować z wyznaczonym przez Burmistrza Inspektorem Ochrony Danych pod adresem: - Urząd Gminy i Miasta Dobczyce, ul. Rynek 26, 32-410 Dobczyce; - e-mail: iod@dobczyce.pl; - tel. 012 37 21 700. |
CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA |
Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe: 1. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia wynikającego z art. 22¹ Kodeksu Pracy, w zakresie: imienia i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 pkt c RODO. 2. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda - art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym momencie bez wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce przed jej wycofaniem (poprzez skierowanie formularza wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, którego wzór znajduje się w Biuletynie informacji Publicznej w zakładce RODO - na adres email: iod@dobczyce.pl). |
ODBIORCY DANYCH |
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będzie zespół ds. rekrutacji oraz pracodawca lub osoba upoważniona przez pracodawcę do wykonywania czynności w zakresie prawa pracy. Informacja o wynikach naboru jest upowszechniania osobą trzecim na tablicy informacyjnej Urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres 3 miesięcy od dania publikacji. |
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH |
Pani/Pana dokumenty aplikacyjne przechowywane będą przez okres rekrutacji. Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni na stanowisku, zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata. W przypadku nie rozstrzygnięcia konkursu dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów zostaną zniszczone po zakończeniu procedury naboru. |
PRZEKAZYWANIE DANYCH OSOBOWYCH |
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. |
PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ |
Mają Państwo prawo do: - dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; - sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; - ograniczenia przetwarzania danych osobowych; - usunięcia danych osobowych – w przypadku cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych. |
INFORMACJA O WYMOGU PODANIA DANYCH |
W zakresie informacji wskazanych w ogłoszeniu jako niezbędne, zgodnie z Kodeksem Pracy -podanie danych jest obowiązkowe i niezbędne do udziału w procesie rekrutacji. Ich niepodanie może uniemożliwić udział w procesie rekrutacji. Podanie danych innych niż wskazane w ogłoszeniu jako wymagane, nie ma wpływu na proces rekrutacji i nie jest niezbędne. |
PRAWO WNIESIENIA SKARGI |
Ma Pan/Pani prawo złożenia skargi na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. |
INFORMACJA O ZAUTOMATYZOWANYM PRZETWARZANIU DANYCH |
Dane osobowe nie będą podlegają profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji. |