Świetliczaki poznały budowę atomu

zdjęcie grupowe przedstawia świetliczaki stojące w 2 rzędach w sali lekcyjnej, w ostatnim rzędzie dzieci stoją, w środkowym klęczą a w pierwszym czwórka dzieci leży na boku z głowami skierowanymi do środka

Zajęcia z Ignacym to istna reakcja łańcuchowa! I o tym też była mowa podczas przedostatnich już zajęć w ramach programu „Być jak Ignacy” Fundacji PGNiG. O tym, że niepodzielną rzecz jednak można podzielić i ile energii temu towarzyszy, dyskutowały Świetliczaki-Ignaczaki ze Świetlicy w Szkole Podstawowej nr 1 w Dobczycach. Budowa atomu nie ma już dla nich tajemnic, zwłaszcza, że poznały ją samodzielnie tworząc modele z małych słodkości. A jak smakowały elektrony?
Świetliczaki z niecierpliwością oczekują na ostatnie już zajęcia i zadanie finałowe, z realizacją którego ruszają w tym tygodniu.

tekst i foto: SP nr 1 w Dobczycach

Galeria: 

chłopiec stoi przed interaktywną tablicą na której wyświetlone jest pytanie i odpowiedzi: prawda, fałsz
chłopiec stoi przed interaktywną tablicą na której widnieje mapa Polski, wskazuje coś na mapie, widać też inną dłoń która pokazuje punkt na mapie
Trzech chłopców siedzi przy szkolnej ławce, na ławce leży talerzyk tekturowy a na nim zbudowany ze słodyczy model atomu
Trzy dziewczynki  siedzą przy szkolnej ławce, na ławce leży talerzyk tekturowy a na nim zbudowany ze słodyczy model atomu
Ignacy stoi przy tablicy interaktywnej, na której wyświetlany jest jakiś model, Ignacy wskazuje długopisem na punkt tablicy