Informacja o prowadzonych rejestrach, ewidencjach i archiwach oraz o sposobach i zasadach udostępniania danych w nich zawartych.
Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie sposobu, zakresu i trybu udostępniania danych zgromadzonych w rejestrze publicznym z dnia 27 września 2005 roku, dane zgromadzone w rejestrach publicznych, prowadzone przez Urząd Gminy i Miasta Dobczyce udostępnia się podmiotom publicznym oraz podmiotom nie publicznym realizującym zadania publiczne lub zlecone przez podmiot publiczny.
Dane zgromadzone w rejestrze udostępnia się na wniosek złożony w formie pisemnej albo elektronicznej. Wzór wniosku o udostępnienie danych zgromadzonych w rejestrze, składanego w formie pisemnej, określa załącznik do wymienionego wyżej rozporządzenia. Wersja elektroniczna tego wzoru jest udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej ministra właściwego do spraw informatyzacji.
Wniosek o udostępnienie danych zgromadzonych w rejestrze musi zawierać wszystkie obligatoryjne elementy wymienione w § 2 ust. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 27 września 2005 r. w sprawie sposobu, zakresu i trybu udostępniania danych zgromadzonych w rejestrze publicznym. W przypadku stwierdzenia braków formalnych we wniosku Burmistrz Gminy i Miasta Dobczyce wzywa wnioskodawcę do uzupełnienia wniosku w terminie 7 dni od dnia doręczenia wezwania z pouczeniem, że nieusunięcie braków spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpoznania.
Dane zgromadzone w rejestrze udostępnia się na warunkach, w sposób, w zakresie i w terminie określonym w przepisach, na których podstawie jest prowadzony rejestr. W przypadku gdy przepisy, na których podstawie jest prowadzony rejestr, nie określają terminu udostępnienia danych, dane udostępnia się nie później niż w terminie 14 dni od dnia doręczenia wniosku o ich udostępnienie. Dane udostępnia się w formie papierowej lub w formie elektronicznej. Format udostępnienia danych w postaci elektronicznej jest każdorazowo uzgadniany z wnioskodawcą.
Podmiot, któremu udostępniono dane, jest zobowiązany do ich zabezpieczenia przed dostępem osób nieupoważnionych lub nieuprawnioną zmianą ich zawartości oraz przed ich wykorzystaniem niezgodnym z celem, dla którego zostały uzyskane. W związku z tym podmiot ten jest zobowiązany posiadać zabezpieczenia techniczne i organizacyjne gwarantujące ochronę udostępnionych danych w ww. aspektach.
Rejestry i ewidencje, które są prowadzone przez pracowników Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce:
Biuro Promocji
LP. |
Nazwa rejestru/ewidencji |
Podstawa prawna utworzenia rejestru |
Zakres informacji gromadzonych w rejestrze |
Jednostka/osoba odpowiedzialna, nr telefonu, nr pokoju |
1. |
Ewidencja Zabytków Gminy i Miasta Dobczyce |
art. 22 ust. 4 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz Rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 maja 2011 r. w sprawie prowadzenia rejestru zabytków, krajowej, wojewódzkiej i gminnej ewidencji zabytków oraz krajowego wykazu zabytków skradzionych lub wywiezionych za granicę niezgodnie z prawem
|
zbiór kart adresowych zabytków nieruchomych z terenu Gminy i Miasta Dobczyce, prowadzone według wzoru stanowiącego załącznik do Rozporządzenia. Karta adresowa zabytku nieruchomego zawiera następujące rubryki: 1) nazwa; 2) czas powstania; 3) miejscowość; 4) adres; 5) przynależność administracyjna; 6) formy ochrony; 7) opracowanie karty adresowej; 8) fotografia z opisem wskazującym orientację albo mapa z zaznaczonym stanowiskiem archeologicznym. |
Sabina Cygan, Podinspektor ds. kultury i turystyki, pok. 218, tel. 12 37 21 793, scygan@dobczyce.pl |
2. |
Rejestr instytucji kultury |
art. 14 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej oraz Rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury |
numer wpisu do rejestru; datę wpisu do rejestru oraz daty kolejnych wpisów; pełną nazwę instytucji kultury wynikającą ze statutu; skróconą nazwę instytucji kultury, jeżeli jej używanie przewiduje statut; siedzibę i adres instytucji kultury; 6) rubryka szósta - oznaczenie organizatora instytucji kultury; oznaczenie podmiotu, z którym organizator wspólnie prowadzi instytucję kultury; akt o utworzeniu instytucji kultury; akt o nadaniu statutu instytucji kultury. |
Sabina Cygan, Podinspektor ds. kultury i turystyki, pok. 218, tel. 12 37 21 793, scygan@dobczyce.pl |
Referat Organizacyjny
LP. |
Nazwa rejestru/ewidencji |
Podstawa prawna utworzenia rejestru |
Zakres informacji gromadzonych w rejestrze |
Jednostka/osoba odpowiedzialna, nr telefonu, nr pokoju |
||
|
Rejestr skarg i wniosków |
|
Dane osoby składającej skarge/wniosek, terminy (wpływu, załatwienia), osoby uczestniczące w rozpatrywaniu, wynik rozpatrzenia. |
Joanna Braś, Asystent Burmistrza, pok. 102, tel. 12 37 21 703, e-mail: jbras@dobczyce.pl |
||
|
Rejestr Zarządzeń Burmistrza |
ustawa o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn.zm.). |
Data, numer, treść aktu, |
Joanna Braś, Asystent Burmistrza, pok. 102, tel. 12 37 21 703, e |
||
|
Rejestr upoważnień |
ustawa o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn.zm.). |
Data, numer, treść aktu, imię i nazwisko osoby otrzymującej upoważnienie |
Joanna Braś, Asystent Burmistrza, pok. 102, tel. 12 37 21 703, e |
||
|
Rejestr pełnomocnictw |
ustawa o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn.zm.). |
Data, numer, treść aktu, imię i nazwisko osoby otrzymującej pełnomocnictwo |
Joanna Braś, Asystent Burmistrza, pok. 102, tel. 12 37 21 703, e |
||
|
Rejestr (książka) kontroli zewnętrznych |
|
Imię i nazwisko oraz stanowisko kontrolującego, jednostka zlecająca kontrolę, data nr delegacji służbowej, czas trwania kontroli, wyszczególnienie kontrolowanych działów pracy, podpisy kontrolującego, |
Joanna Braś, Asystent Burmistrza, pok. 102, tel. 12 37 21 703, e-mail: jbras@dobczyce.pl |
||
|
Rejestr dokumentów udostępnionych z Archiwum Zakładowego Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce. |
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku (D.z. U. nr 14, poz. 67), rozdział nr 7 instrukcji archiwalnej § 34. |
Liczba porządkowa, tytuł teczki, znak oraz rocznik , ilość teczek wypożyczonych, data wypożyczenia, data zwrotu, potwierdzenie odbioru lub nr karty udostępnienia akt. |
Monika Kubicka, Archiwum Zakładowe, pok. 105, tel. 12 37 21 709, e-mail: mkubicka@dobczyce.pl |
||
|
Rejestr wydanych zezwoleń na uprawę maku lub konopi włóknistych |
Art. 47 ust. 6 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U.2012.124 j.t.) |
Określenie podmiotu, dla którego wydano zezwolenie, numer kolejny zezwolenia, odmianę maku lub konopi włóknistych, powierzchnię uprawy maku lub konopi włóknistych, numer działki na której prowadzona będzie uprawa maku lub konopi włóknistych, termin ważności zezwolenia, datę wydania zezwolenia. |
Zofia Sroka, Inspektor ds. Rolnictwa, pok. 105, tel. 12 37 21 709, e-mail: zsroka@dobczyce.pl |
||
|
Rejestr Uchwał Rady Miejskiej w Dobczycach |
Ustawa o samorządzie gminnym (Dz.U.z 2013 r. poz. 594) Regulamin Rady Miejskiej |
Numer uchwały, data podjęcia, temat uchwały, uwagi / termin publikacji, rozstrzygnięcia nadzorcze Wojewody/ |
Krystyna Bodzoń, Inspektor ds. obsługi Rady Miejskiej, pok. 105, tel. 12 37 21 754, kbodzon@dobczyce.pl |
||
|
Rejestr wniosków i interpelacji Radnych |
Ustawa o samorządzie gminnym (Dz.U.z 2013 r. poz. 594) Regulamin Rady Miejskiej |
Data zgłoszenia, imię i nazwisko osoby zgłaszającej wniosek lub interpelację, treść wniosku lub interpelacji , termin i sposób realizacji |
Krystyna Bodzoń, Inspektor ds. obsługi Rady Miejskiej, pok. 105, tel. 12 37 21 754, kbodzon@dobczyce.pl |
||
|
Rejestr wniosków komisji Rady Miejskiej |
Ustawa o samorządzie gminnym (Dz.U.z 2013 r. poz. 594), Regulamin Rady Miejskiej |
Data zgłoszenia, imię i nazwisko osoby zgłaszającej wniosek, treść wniosku, termin i sposób realizacji |
Krystyna Bodzoń, Inspektor ds. obsługi Rady Miejskiej, pok. 105, tel. 12 37 21 754, kbodzon@dobczyce.pl |
||
|
Rejestr działalności gospodarczej |
Ustawa z dnia 19 listopada 1999 roku - Prawo działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 101, poz. 1178 z późniejszymi zmianami)
|
Imię i nazwisko, PESEL, NIP, seria nr dowodu osobistego, adres zamieszkania, adres wykonywania działalności gospodarczej, zakres wykonywanej działalności gospodarczej (PKD), data rozpoczęcia/ wykreślenie/ zawieszenia/ wznowienia wykonywanej działalności gospodarczej.
|
Celina Bosek, Inspektor ds. sportu i obsługi przedsiębiorców, pok. 210, tel. 12 37 21 751, cbosek@dobczyce.pl |
||
|
Rejestr licencji na wykonywanie przewozów taxi osobowego na terenie Gminy i Miasta Dobczyce |
Art 7 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U z 2007r. Nr 125, poz. 874 z późń. zm.) |
Numer licencji, imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer rejestracyjny pojazdu, numer podwozia VIN, okres ważności licencji, obszar prowadzenia przewozów |
Celina Bosek, Inspektor ds. sportu i obsługi przedsiębiorców, pok. 210, tel. 12 37 21 751, cbosek@dobczyce.pl |
||
|
Ewidencja upoważnień do przetwarzania danych osobowych |
Art. 37 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) |
Imię i nazwisko, nazwa pracodawcy i komórki organizacyjnej, stanowisko, zakres upoważnienia, identyfikator. |
Małgorzata Żuk, Inspektor ds. kadr i szkoleń, pok. 112, tel. 12 37 21 717, mzuk@dobczyce.pl |
||
|
Rejestr delegacji służbowych |
Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 stycznia 2013 roku w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej (Dz.U.2013, poz. 167). |
Imię i nazwisko, stanowisko służbowe, miejscowość rozpoczęcia i zakończenia podróży, cel i datę podróży, środki lokomocji. |
Małgorzata Żuk, Inspektor ds. kadr i szkoleń, pok. 112, tel. 12 37 21 717, mzuk@dobczyce.pl |
||
|
Rejestr chorób zawodowych i skutków tych chorób |
Ustawa z 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz.U. z 1998 r. nr 21, póz. 94 zpóźn. zm.), rozporządzenie Ministra Zdrowia z 1 sierpnia 2002 r. w sprawie sposobu dokumentowania chorób zawodowych i skutków tych chorób (Dz.U. 132, póz. 1121) |
Imię i nazwisko pracownika chorego na chorobę zawodową lub podejrzanego taką chorobę (stanowisko pracy), data podejrzenia choroby zawodowej, rodzaj pracy wykonywanej przez pracownika, przebieg pracy zawodowej, zagrożenia występujące na stanowisku pracy, data, nr, treść decyzji Państwowego Inspektora Sanitarnego, nazwa lub nr statystyczny choroby zawodowej, skutki choroby zawodowej, data wysłania właściwym organom zawiadomienia o skutkach choroby zawodowej.
|
Celina Bosek, Inspektor ds. sportu i obsługi przedsiębiorców, pok. 210, tel. 12 37 21 751, cbosek@dobczyce.pl |
Pełnomocnik Burmistrza ds. Uzależnień
LP. |
Nazwa rejestru/ewidencji |
Podstawa prawna utworzenia rejestru |
Zakres informacji gromadzonych w rejestrze |
Jednostka/osoba odpowiedzialna, nr telefonu, nr pokoju |
1. |
Rejestr wydanych przez Burmistrza zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży |
Art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tekst jednolity: Dz. U. 2012 r. poz. 1356 z późn. zm.). |
Numer zezwolenia, data, rodzaj, oznaczenie przedsiębiorcy, adres punktu sprzedaży, okres ważności zezwolenia |
Zofia Kozielska, Pełnomocnik Burmistrza ds. Uzależnień, pok. 210, tel. 12 37 21 721, zkozielska@dobczyce.pl |
2. |
Rejestr wydanych przez Burmistrza zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży |
Art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tekst jednolity: Dz. U. 2012 r. poz. 1356 z późn. zm.). |
Numer zezwolenia, data, rodzaj, oznaczenie przedsiębiorcy, adres punktu sprzedaży, okres ważności zezwolenia |
Zofia Kozielska, Pełnomocnik Burmistrza ds. Uzależnień, pok. 210, tel. 12 37 21 721, zkozielska@dobczyce.pl |
3. |
Rejestr wydanych przez Burmistrza zezwoleń jednorazowych na sprzedaż napojów alkoholowych |
Art. 181 ust. 1 ustawy z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tekst jednolity: Dz. U. 2012 r. poz. 1356 z późn. zm.). |
Numer zezwolenia, data, rodzaj, oznaczenie przedsiębiorcy/OPS, adres punktu sprzedaży, okres ważności zezwolenia |
Zofia Kozielska, Pełnomocnik Burmistrza ds. Uzależnień, pok. 210, tel. 12 37 21 721, zkozielska@dobczyce.pl |
Urząd Stanu Cywilnego
LP. |
Nazwa rejestru/ewidencji |
Podstawa prawna utworzenia rejestru |
Zakres informacji gromadzonych w rejestrze |
Jednostka/osoba odpowiedzialna, nr telefonu, nr pokoju |
1. |
Rejestr stałych mieszkańców |
Dane osobowe w zbiorze meldunkowym gromadzone są na podstawie art. 44a ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz. U.z 2006 r. Nr 139, poz. 993, z późn. zm.). |
Rejestracja danych o miejscu pobytu osób, urodzeniach, dotyczących obowiązku wojskowego, zmianach stanu cywilnego, obywatelstwa, imion i nazwisk. Zakres danych gromadzonych w zbiorach wylicza art. 44a ust. 2 ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych |
Agata Walczak, Zastępca kierownika USC, pok. 109, tel. 12 37 21 724, awalczak@dobczyce.pl |
2. |
Rejestr byłych mieszkańców |
Dane osobowe w zbiorze meldunkowym gromadzone są na podstawie art. 44a ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz. U.z 2006 r. Nr 139, poz. 993, z późn. zm.). |
Gromadzenie danych osobowych oraz adresów osób zmarłych, wymeldowanych oraz przebywających za granicą. Zakres danych gromadzonych w zbiorach wylicza art. 44a ust. 3 ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych |
Agata Walczak, Zastępca kierownika USC, pok. 109, tel. 12 37 21 724, awalczak@dobczyce.pl |
3. |
Rejestr obywateli polskich i cudzoziemców zameldowanych na pobyt czasowy trwający ponad 3 miesiące |
Dane osobowe w zbiorze meldunkowym gromadzone są na podstawie art. 44a ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz. U.z 2006 r. Nr 139, poz. 993, z późn. zm.). |
Zakres danych gromadzonych w zbiorach wylicza art. 44a ust. 4 ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych |
Agata Walczak, Zastępca kierownika USC, pok. 109, tel. 12 37 21 724, awalczak@dobczyce.pl |
4. |
Rejestr cudzoziemców zameldowanych na pobyt czasowy trwający do 3 miesięcy |
Dane osobowe w zbiorze meldunkowym gromadzone są na podstawie art. 44a ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz. U.z 2006 r. Nr 139, poz. 993, z późn. zm.). |
Zakres danych gromadzonych w zbiorach wylicza art. 44a ust. 5 i 6 ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych |
Agata Walczak, Zastępca kierownika USC, pok. 109, tel. 12 37 21 724, awalczak@dobczyce.pl |
5. |
Rejestr wydanych i utraconych dowodów osobistych |
Ewidencja wydanych i utraconych dowodów osobistych prowadzona jest na podstawie art. 44e ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz. U.z 2006 r. Nr 139, poz. 993, z późn. zm.). |
Zapewnienie realizacji prawa i obowiązku posiadania dowodu osobistego przez osobę będącą obywatelem polskim, zamieszkałą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Zakres danych określa art. 44e ust. 3 ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych. |
Agata Walczak, Zastępca kierownika USC, pok. 109, tel. 12 37 21 724, awalczak@dobczyce.pl |
6. |
Rejestr wyborców |
art. 25 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. - Kodeks wyborczy (Dz. U. Nr 21, poz. 112, z późn. zm.), Rozporządzenia MSWiA z dnia 27 lipca 2011 r. |
Realizacja czynnego prawa wyborczego. Nazwisko i imiona, imię ojca, datę urodzenia, numer ewidencyjny PESEL, adres zamieszkania; w zakresie obywateli Unii Europejskiej niebędących obywatelami polskimi obejmuje: nazwisko i imiona, imię ojca, datę urodzenia, obywatelstwo, numer paszportu lub innego dokumentu stwierdzającego tożsamość oraz miejsce zamieszkania |
Agata Walczak, Zastępca kierownika USC, pok. 109, tel. 12 37 21 724, awalczak@dobczyce.pl |
7. |
Rejestr osób objętych rejestracją (na potrzeby założenia ewidencji wojskowej oraz prowadzenia kwalifikacji wojskowej) |
art. 31 ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (tj. Dz. U z 2012 r. poz. 461 z późn. zm.) |
Zakres danych określa art. 31 ust. 4 ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej |
Agata Walczak, Zastępca kierownika USC, pok. 109, tel. 12 37 21 724, awalczak@dobczyce.pl |
8. |
Rejestr urodzeń (księgi aktów urodzeń) |
art. 2 ustawy z dnia 29 września 1986 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (tj. Dz. U. z 2011 r. Nr 212, poz. 1264 z późn. zm.) |
Zakres danych określa art. 40 ust. 2 prawa o aktach stanu cywilnego |
Agata Walczak, Zastępca kierownika USC, pok. 109, tel. 12 37 21 724, awalczak@dobczyce.pl |
9. |
Rejestr małżeństw (księgi aktów małżeństw) |
art. 2 ustawy z dnia 29 września 1986 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (tj. Dz. U. z 2011 r. Nr 212, poz. 1264 z późn. zm.) |
Zakres danych określa art. 62 ust. 1 prawa o aktach stanu cywilnego |
Agata Walczak, Zastępca kierownika USC, pok. 109, tel. 12 37 21 724, awalczak@dobczyce.pl |
10. |
Rejestr zgonów (księgi aktów zgonu) |
art. 2 ustawy z dnia 29 września 1986 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (tj. Dz. U. z 2011 r. Nr 212, poz. 1264 z późn. zm.) |
Zakres danych określa art. 67 prawa o aktach stanu cywilnego |
Agata Walczak, Zastępca kierownika USC, pok. 109, tel. 12 37 21 724, awalczak@dobczyce.pl |
Referat Gospodarowania Przestrzenia i Ochrony Środowiska
LP. |
Nazwa rejestru/ewidencji |
Podstawa prawna utworzenia rejestru |
Zakres informacji gromadzonych w rejestrze |
Jednostka/osoba odpowiedzialna, nr telefonu, nr pokoju |
1. |
Rejestr zbiorników bezodpływowych |
art.3 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r. poz. 391) |
pojemność zbiornika, jego lokalizacja |
Małgorzata Dudzik-Jeż, Młodszy Referent, pok. 205, tel.: 12 37 21 768 |
2. |
Rejestr przydomowych oczyszczalni ścieków |
art. 3 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r. poz. 391) |
wydajność przydomowej oczyszczalni, jej lokalizacja, typ |
Małgorzata Dudzik-Jeż, Młodszy Referent, pok. 205, tel.: 12 37 21 768 |
3. |
Ewidencja wyrobów zawierających azbest |
§ 10 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r. Nr 8 poz. 31) oraz Krajowy Program usuwania wyrobów zawierających azbest. |
lista nieruchomości, ilość odpadów niebezpiecznych zawierających azbest |
Małgorzata Krzyżanowska, Młodszy Referent, pok. 203, tel.: 12 37 21 757 |
4. |
Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie - centrum informacji o środowisku: www.ekoportal.gov.pl |
art. 23 ust 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. nr 199 poz.1227 z późn. zm) |
wnioski o wydanie decyzji, decyzje i postanowienia, projekty: polityk, strategii, planów lub programów, polityki, strategie, plany lub programy, raporty o oddziaływaniu przedsięwzięć na środowisko, prognozy oddziaływania na środowisko, wykaz zawierający informacje i dane o zakresie korzystania ze środowiska, zgłoszenia instalacji, z których emisje nie wymagają pozwolenia, a których eksploatacje wymagają zgłoszeń |
Małgorzata Dudzik-Jeż, Młodszy Referent, pok. 205, tel.: 12 37 21 768 |
5. |
Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości |
Rejestr zawiera: nazwa firmy, oznaczenie siedziby i adres albo imię i nazwisko i adres przedsiębiorcy, numer identyfikacji podatkowej, regon (jeśli przedsiębiorca posiada), rodzaje odbieranych odpadów komunalnych, numer rejestrowy. |
Rejestr zawiera: nazwa firmy, oznaczenie siedziby i adres albo imię i nazwisko i adres przedsiębiorcy, numer identyfikacji podatkowej, regon (jeśli przedsiębiorca posiada), rodzaje odbieranych odpadów komunalnych, numer rejestrowy. |
Małgorzata Krzyżanowska, Młodszy Referent, pok. 203, tel.: 12 37 21 757 |
6. |
Rejestr umów na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości |
art.3 ust. 3 pkt 3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r. poz. 391) |
Rejestr zawiera wykaz umów na odbiór odpadów komunalnych (np. zawartych przez przedsiębiorców z właścicielami nieruchomości niezamieszkanych) |
Małgorzata Krzyżanowska, Młodszy Referent, pok. 203, tel.: 12 37 21 757 |
7. |
Ewidencja zezwoleń na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności usługowej |
art. 7 ust. 6b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r. poz. 391) |
lista wydanych decyzji Burmistrza Gminy i Miasta Dobczyce |
Małgorzata Krzyżanowska, Młodszy Referent, pok. 203, tel.: 12 37 21 757 |
8. |
Ewidencja nieruchomości Gminy Dobczyce oddanych w użytkowanie wieczyste |
art.23 ust.1 b ustawy o gospodarce nieruchomościami |
nr ewid. działki, powierzchnia, data ostatniej aktualizacji opłaty rocznej |
Alicja Wąsacz, Inspektor, pok. 211, tel.: 12 37 21 775 |
9. |
Ewidencja nieruchomości Gminy Dobczyce |
art.23 ust.1 ustawy o gospodarce nieruchomościami |
nr ewid. działki, powierzchnia, wartość, nr ks. wieczystej, przeznaczenie |
Alicja Wąsacz, Inspektor, pok. 211, tel.: 12 37 21 775 awasacz@dobczyce.pl Kazimiera Polonek, Podinspektor, pok. 201, tel.: 12 37 21 761 kpolonek@dobczyce.pl |