Data:
Kadencja:
- 2018-2023
Nr zarządzenia:
Zarządzenie Nr 125/2019
Burmistrza Gminy i Miasta Dobczyce
z dnia 17 czerwca 2019 roku
w sprawie: powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty pn.: „Remont posadzki boksów garażowych oraz termomodernizacja budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Rudniku”.
Działając na podstawie art. 19, 20 i 21 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (tekst jednolity Dz. U. z 2018r. poz. 1986 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1
Powołuję Komisję Przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania nr RI.271.469.2019.ANSU pn.: „Remont posadzki boksów garażowych oraz termomodernizacja budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Rudniku” w następującym składzie:
- Konrad Skiba – Przewodniczący Komisji
- Renata Banowska – Z-ca Przewodniczącego Komisji
- Andrzej Suwała – Sekretarz
- Leszek Piwowarczyk – Członek Komisji
- Krzysztof Kaczmarczyk – Członek Komisji
§ 2
W sprawach nie objętych niniejszym zarządzeniem znajdują zastosowanie postanowienia ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.