Witamy na stronie ARCHIWALNEJ

Biuletynu Informacji Publicznej

Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce

 

Od dnia 1 marca 2021 r. Biuletyn Informacji Publicznej prowadzony jest pod adresem: https://bip.malopolska.pl/ugimdobczyce

 

Opublikowane informacje podlegają retencji danych zgodnie z zarządzeniem nr 59/2020 Burmistrza Gminy i Miasta Dobczyce z dnia 17 marca 2020 r. w sprawie prowadzenia Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce

 

XLIII sesja Rady Miejskiej w Dobczycach

XLIII sesja Rady Miejskiej w Dobczycach odbędzie się 20 sierpnia 2013 roku  o godz. 1500 w Regionalnym Centrum Oświatowo Sportowym w Dobczycach

Proponowany porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji i ustalenie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
  3. Powierzenie obowiązków dyrektorom placówek oświatowych: Szkoły Podstawowej w Dziekanowicach, Przedszkola Samorządowego Nr 1 w Dobczycach.
  4. Informacja Burmistrza Gminy i Miasta Dobczyce z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Dobczycach i  bieżących spraw gminy w okresie między sesyjnym .
  5. Wnioski i interpelacje radnych.
  6. Odpowiedzi na wnioski i interpelacje.
  7.  Podjęcie uchwały w sprawie przyznania dotacji z budżetu Gminy Dobczyce dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Sierakowie.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie zabezpieczenia w budżecie Gminy Dobczyce na rok 2014 środków na poczet pożyczek udzielonych z budżetu gminy dla jednostek spoza sektora finansów publicznych.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie do opracowania i wdrożenia Planu gospodarki niskoemisyjnej .
  10. Podjęcie uchwały w sprawie ustanowienia służebności gruntowej przejazdu, przechodu po nieruchomości położonej w Dobczycach, stanowiącej własność Gminy Dobczyce.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie  zmiany Uchwały Budżetowej Gminy i Miasta Dobczyce na 2013 rok, Nr XXXV/253/13 z dnia 16 stycznia 2013 roku.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XXXV/254/13 z dnia 16 stycznia 2013 roku dotyczącej wieloletniej prognozy finansowej Gminy i Miasta Dobczyce.
  13. Wolne wnioski.
  14. Zamknięcie sesji.